vrijdag 9 april 2010

alvast een kleurvoorbeeld

Goedemorgen allemaal! Ik heb alvast een kleurvoorbeeld geplaatst die uit mijn Derwentboekje komt. Het is de bedoeling dat deze voorbeeld vaker geplaatst gaan worden en dan met de kleurnummers erbij. Ik heb voor deze gekozen omdat het plaatje maar met 1 tint gekleurd is. Zo kun je zien dat je maar met 1 potlood het donker en licht effect heel goed kunt maken!


gebruikte kleuren:
gezichtje: 170-180-190
regen: 340
haren: 530
steel paraplu: 670
jas-laarzen-paraplu: 450

Het randje om de kaart daar heb ik met het potlood ook een streepje gezet en daarna naar binnen gedoezeld, krijg je een leuk effect mee en in dezelfde kleur!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!
Liefs Angelique

16 opmerkingen:

  1. hoi angelique

    dat ziet er mooi uit!!
    ik kom morgen lekker eerst oefenen bij jou of me dit wel gaat lukken;)

    ik ga zeker mee doen aan de challens!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Angelique,
    Zooooo dis ook weer zo'n schatje.
    Denk dat ik binnenkort ook mijn potloden maar weer eens een keer ga pakken.
    Want het resultaat is toch telkens wel weer erg mooi.
    Knuff Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieffie!
    Ik heb net mijn eerste stempel ingekleurd met Derwents dus voor het DT is het nog wat vroeg :-) maar ik kom hier wel iedere dag ff kijken hoor.

    Groetjes Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Angelique,
    wat leuk dat je dat zo doet met de nummers er bij
    ik kom je zeker heel vaak bezoeken
    zo mooi kan ik nog niet kleuren maar doe mijn best

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Angelique,

    Fijn zo'n voorbeeldje met de kleurnummers, supertip om zo het randje te bewerken. Dat ga ik in het weekend zeker proberen.

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angelique.

    Wat een leuk idee die rand, dat heb ik nog niet eerder gezien.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuw wat ziet dat er weer mooi uit ik hop morgen het toch maar te gaan proberen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi ingekleurd, heel mooi zo in 1 kleur, ga ik ook eens uitproberen.
    Bedankt weer voor de tips.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou dat ziet er mooi uit en erg mooi gedaan hoor in een kleur lijkt me heel moeilijk

    groetjes Gusta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi plaatje, ik heb mijn doos net aangekregen en kan dus alle tips goed gebruiken over het inkleuren.
    Vind het plaatje op zich al supers ingekleurd.
    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt super! Bedankt voor de tip

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuk , kom zeker vaak langs om hiervan te leren groetjes els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat gaaf kom beslist regelmatig kijken kan ik weer meer met mijn potloden aan het werk.
    groetjes Martha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben benieuwd naar handige tips .... die kunnen we zeker gebruiken !!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie