dinsdag 30 november 2010

Challenge nr#15

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge, namelijk nr #15 alweer. Wat hebben we veel inzendingen gekregen en nog wel allemaal zo mooi zeg!
Heel erg bedankt hiervoor.
Maar de winnaar is deze keer geworden.......

nr. 32

Stephanie Wassing

Van harte gefeliciteerd met het winnen van deze prijs!
Mail even je adres naar derwents@live.nl , dan sturen wij het zo snel mogelijk naar je toe.
Je mag dan ook gast-designer zijn voor de volgende challenge.

Nu tijd voor Challenge nr.#15

Wat kun je winnen deze keer...


Dat is een schitterende houten kist om 36 derwent potloden in op te bergen.
Dit keer is het gesponsord door de distribiteur van Derwent Nederland.

Heel erg bedankt hiervoor!

Wat willen wij graag zien...

KERST in het ROOD.

Niet moeilijk toch deze tijd van het jaar?

Hier de voorbeelden gemaakt door het team:

Gast designer Trudy:


Angelique:

Ellen:


Nicole:
Dina:

Thea:
Natuurlijk zijn we benieuwd wat jullie gaan maken.
Je hebt de kans om mee te doen tot en met 14 December, de dag daarop gaan we
de winnaar bekend maken en starten met de nieuwe challenge.
Wil je mee doen, vul dan je naam in bij Mr. Linky en de link naar je kaartje.
Ook als je gaan blog hebt kun je meedoen door je kaart te mailen naar:
derwents@live.nl dan zetten wij het erop voor je.
Heel veel succes allemaal!

Team derwents.

Leni:







13 opmerkingen:

  1. Sorry er ging de 1ste keer iets mis, misschien kan mijn naam bij nr 2 weg gehaald worden? Blond he.......

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaarten meiden,leuke stempels,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier hebben jullie gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk dat ik challange 14 heb gewonnen en heb gelijk eentje voor 15 gemaakt.

    groetjes Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,

    Ik vond de challenge leuk en ik hoop dat ik het juist begrepen heb :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk vond ik deze challenge om te maken. Hij is wel erg rood he!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Rood is mijn lievelingskleur, dus al te moeilijk was het niet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Net het blog ontdekt dus gelijk meegedaan. Wat een leuke kaarten zijn er gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaarten hebben jullie gemaakt dames. Ik heb ook een poging gedaan Kerst en ROOD!.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten zijn er gemaakt ik heb ook een poging gedaan. Gr. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er ging iets mis en nu sta ik er 2keer op sorry.Gr. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik doe weer een poging. Wel heel erg leuk om bij iedereen de mooie kaarten te zien en wat ideeen op de doen. En wat een mooie voorbeelden weer ben erg gewoon jaloers op.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Net mijn kaart gepost. Vond de uitdaging erg leuk om te doen. Ik zie al weer uit naar de volgende challenge...
    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn bijdrage voor de challenge heb ik geplaatst.
    Leuk om te doen
    Fijne dag allemaal.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie