dinsdag 14 december 2010

Challenge nr #16

Brrrrr. wat is het koud geworden zeg, daarom een ijzig tintje aan onze nieuwe challenge.
Maar eerst de winnaar bekend maken van Challenge nr #15

Dat is geworden: nr......................8

Van harte gefeliciteerd! mail je adres naar derwents@live en de schitterende houten kist
komt zo snel mogelijk naar je toe!
OOk mag je de volgende ronde gastdesigner bij ons zijn!

Challenge nr #16.

Zoals ik al zei gaat het deze keer over koud, ijs, sneeuw...
Wat willen wij graag zien:
Een sneeuwpop in het blauw/grijs.

Moet gaan lukken toch?
Wat kun je gaan winnen deze keer?
Dat is een waardebon aangeboden door Scrap & More
t.w.v. 10,00 euro
Het team heeft alvast een paar voorbeelden gemaakt voor jullie!

Gastdesigner: Stephanie


Dina:

Angelique:


Nicole:


Ellen:


Annemiek:


Thea:

Je kunt meedoen met deze challenge tot en met 29 December.
Dan word de winnaar bekend gemaakt en de nieuwe challenge.
Vul je naam in bij Mr. Linky en een verwijzing naar je blog/kaart.
Heb je geen blog kun je toch mee doen door je kaart te mailen naar:
derwents@live.nl

Succes allemaal!!


Het hele team wil jullie alvast hele fijne kerstdagen toewensen!!

aartje:






17 opmerkingen:

  1. Marjolijn, gefeliciteerd!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marjolein van harte gefeliciteerd met deze mooie prijs. Ook deze keer doe ik weer mee met de challenge.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh sorry was vanmorgen nog niet helemaal wakker denk ik en heb niet helemaal goed gelezen. Ik ga vanavond meteen een goed kaartje maken en die zal ik wel even onder de vorige link zetten.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe ook weer een gokje mee met de challenge! Kwam prima uit bij het kaartje wat ik in mijn hoofd had!
    Gr Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier is mijn kaartje voor deze challenge.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien hoeveel verschillende sneeuwpoppenstempels er zijn.
    Succes allemaal met de challenge.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whaaaaah, ik lees net dat ik de vorige challenge gewonnen, heb, had nog helemaal niet gekeken. Ik ben blij!!!
    Super bedankt hoor!
    Ik ga alsnog proberen deze ook te maken en kijk uit naar de opdracht als gastdesigner!

    Groetjes en nogamaals dank, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor het eerst doe ik met een challenge mee, ik vind het wel heel erg leuk om mee te doen.
    Iedereen veel succes.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En ook mijn inzending staat er nu bij. Ik vond het weer een heel erg leuke opdracht! danke je wel daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo allemaal,
    Dit is mijn eerste challenge ooit... Heb sinds een paar dagen zelf een blog aangemaakt en waag ook een poging! Heb een paar van jullie kaarten bekeken en er zitten hele mooie tussen:-)
    Fijne avond, groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Ik heb een doosje erop gezet, ik weet niet of dit ok is,anders hoor ik het wel en gooi je mij er maar af hoor :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi,

    wat een leuke challenge!! Eindelijk weer eens met m'n potloden aan de gang geweest en het was weer hartstikke leuk!! Toch maar wat meer afwisselen...... Mijn kaartje staat erbij hoor!!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jammer ik heb geen tijd genoeg om mee tedoen:(
    volgende keer hopelijk wel.
    groetjes adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige opdracht!! bedankt daarvoor.
    Ik heb mijn bijdrage geplaatst, hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verder wens ik jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling, en een gezond en creatief 2011

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoie nicole
    Ik vind mijn kaartje echt niet meer,,,ohhh dit is erg,,,maar ik ga proberen een nieuwe te maken,
    mijn excuse

    liefst michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zag zojuist dat de uitslag van deze challenge al bekend is, en er staat toch echt dat je TOT EN MET 29 december kunt meedoen! Was er net voor gaan zitten, maar helaas....
    Aandachtspuntje voor de volgende keren, lijkt me.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. sorry ellen, je hebt gelijk, een fout in de datum. Maar de challenges lopen altijd op dit blog tot dnsdagavond en beginnen op woensdag met een nieuwe. Sorry voor het misverstand in de fout van de datum! Ik zal er in het vervolg beter op letten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie