dinsdag 11 januari 2011

Challenge 2011-1

Hallo allemaal en welkom op het derwentblog.
Speciaal welkom voor alle nieuwe volgers,
we krijgen er nog steeds dagelijks bij en dat voelt erg goed, bedankt!!
Tijd om de winnaar bekend te maken van de laatste challenge van 2010.
Wat hebben er veel van jullie mee gedaan zeg, grote klasse!
Maar 1 kan er maar de winnaar zijn en dat is deze keer:

nr............25 Mieke Wierenga

van harte gefeliciteerd! Mail je adres even door naar derwents@live.nl
en het derwentpakket komt zo snel mogelijk naar je toe!
Ook mag je gastdesigner zijn van onze volgende challenge!

Challenge 2011-1
Wat kun je winnen deze keer:

Dat is een scrappakket in de vorm van een schilderijtje, inclusief
de motivetstempel.
Dit is aangeboden door Thea,

Wat willen wij graag zien, het klinkt raar maar:

Zomer in de winter......
Dus ondanks de kou, een zomers kaartje.

Hier een paar voorbeelden gemaakt door het team:
Dina:


Ellen:


Nicole:

Angelique:

Thea:
Annemiek:
Jullie kunnen weer meedoen tot dinsdagavond 25 Januari, de dag daarna
zal de winnaar bekend worden gemaakt.
Heb je geen blog? Mail dan je kaart naar: derwents@live.nl
Succes allemaal!
Gea:






13 opmerkingen:

  1. Leuke challenge in heb wel zin in een zomers kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke challenge ik heb me toe gevoegd bij mister lincky.
    Maar hoe kan ik als je de kaart hebt gemaakt hem op deze blog krijgen.
    Of moet ik hem gewoon op mijn blog zetten.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi, je mag je kaart plaatsen op je eigen blog en dan met een link in mr. linky meedoen aan de challenge! succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi,
    Super...ik heb gewonnnen!!!
    Ik heb jullie gisteren meteen een mail gestuurd met mijn gegevens en wat vragen. Hebben jullie mijn mail gekregen of niet? Ik kom er achter dat het lijkt of niet al mijn mail aankomt... Heel vervelend! Mijn email adres is: mieke116@hotmail.com
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb mijn bijdrage weer gepost op mijn blog.
    Heb het misschien iets te letterlijk opgevat, maar hoop dat hij voldoet!
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten dames en ik heb ook weer een kaartje ingestuurd. Leuke uitdaging een zomers kaartje.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb mijn gewonnen pakketje binnen en kan vertellen dat ik er super blij mee ben!
    Alleen kunnen jullie me misschien vertellen wat ik precies met het potlood van Faber Castell kan doen?
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heay heay,

    wat een leuke voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.
    ik heb mijn kaartje ook klaar en geplaatst.

    groetjes Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om nu een zomers kaartje te maken, het is hier mistig en erg triest vandaag.
    Ik heb mijn kaartje geplaatst.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe ook weer graag mee en heb een zomers kaartje geplaatst.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. deze keer op tijd een kaartje gemaakt dus ook een bijdrage voor deze challenge :-)

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Elke keer weer leuk om mee te doen. Gelukkig (weer) net op tijd!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie