dinsdag 5 april 2011

Challenge 2011 #7

challenge 2011 7

Allereerst welkom voor al onze nieuwe volgers

Het aantal stijgt elke week nog steeds, echt super!

Bedankt allemaal!!

We gaan deze week weer van start met een nieuwe challenge.

Maar eerst over naar de winnaar van de laatste challenge.

Wat een schitterende en vele plaatsingen hebben we gekregen.

Maar 1 mag de winnaar zijn... en dat is........

nr. 15 Dat is Miranda,(miertje)

van harte gefeliciteerd!

Mail even je adres naar: derwents@live.nl en je prijs komt zo snel mogelijk

naar je toe.

Ook mag je gastdesigner zijn voor de volgende maand.


Challenge 2011 #7

Wat kun je winnen deze keer.

Een prachtige sheet met stempels aangeboden door kreja Thea



Wat moet je hiervoor doen, wat willen wij zien...

Een geboortekaartje, mag in elke kleur dat je maar wilt....

Moet lukken, niet dan?

Hier de voorbeelden gemaakt voor jullie door het team:


gastdesigner: Froukje:


Thea: Angelique:
Dina:
Toos:
Nicole:
Ellen: Wij wensen jullie weer heel veel succes! Wil je meedoen, dat kan tot en met dinsdag 19 April 18.00 uur. heb je geen blog? Mail dan je kaart naar: derwents@live.nl Wij zetten het er dan voor je op. fijne week allemaal!! Liefs Team Derwents

9 opmerkingen:

  1. Wat hebben jullie weer prachtige kaarten gemaakt zeg!
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie kaartjes zijn er weer gemaakt
    ik waag hierbij weer een poging
    het is wel weer een tijdje geleden
    maar wie niet waagt wie niet wint
    groetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, ik maak ze bijna nooit maar omdat ik zo graag kleur met Derwents heb ik deze keer ook een babykaartje gemaakt. Ik vond het erg leuk en wil wil een poging wagen.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn bijdrage voor deze challenge heb ik weer geplaatst.
    Ik heb de komende maand meerdere babykaartjes nodig dus het kwam goed van pas.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was toevallig met geboortekaartje bezig. Ik waag maar weer eens een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo, het geboortekaartje staat op mijn blog, ik probeer ook een gokje te wagen,
    dit is wel een leuke opdracht, succes verder.

    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke challenge, zeker omdat ik bijna weer tante word. Geen idee of ik de goede kleur heb gemaakt maar ach, dan maken we gewoon nog een kaartje toch???

    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mijn geboorte kaartje staat er hoor, ik kleur nog maar pas,dus het is echt een uitdaging voor mij
    Groetjes Ettie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn er weer mooie kaarten geplaatst!
    Het is ook heel leuk om geboortekaarten te maken!
    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie