woensdag 21 september 2011

Challenge 2011 #18

Hallo allemaal!
Wat leuk dat jullie weer voorbij komen op het Derwentblog.
Er zijn weer prachtige creaties ingestuurt voor de challenge 17. Maskeren schijnt allerdings niet bij iedereen duidelijk te zijn, dus alle kaarten doen gewoon mee. De volgende keer moeten wij het toch duidelijker uitleggen.
Nu tijd voor de winnaar, dat is geworden:

En dat is geworden:
nr....... 10 Rosina








Van harte gefeliciteerd hoor! Mail even je gegevens naar derwents@live.nl en het prijsje komt zo snel mogelijk naar je toe!
Ook mag je gastdesigner zijn voor de volgende challenge!
Tijd voor een nieuwe challenge, namelijk
2011 #18
Paperpiercing, maar met Derwent
Voor diegene die niet weten wat dit is, een kleine uitleg.
Een deel van je stempelafdrukje kleur je niet, maar daar plak je designpapier op.
Het makkelijkste gaat dit als je de stempel op het designpapier stempelt en dit uitknipt, duidelijk? anders mag je het ons gerust vragen.
Dus het afdrukje moet zowel paperpiercing als ook een deel ingekleurd zijn met Derwent.

Wat kun je winnen deze keer:
Dat is een Nestabiltie naar keuze
aangeboden door Scrap & More

Hier wat voorbeelden gemaakt door het team:

Joukje

















Nicole







Dina








Ellen














Angelique:














ingezonden van Paula:







Wil je ook meedoen? Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 4 oktober tot 18.00 uur.






De dag daarna beginnen we weer met een nieuwe challenge.






Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr. Linky.






Heb je geen blog? Kun je toch meedoen door je kaart te mailen naar:






derwents@live.nl






Succes allemaal!






18 opmerkingen:

  1. wat een schitterende kaarten team!! prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie weer prachige voorbeeldkaarten gemaakt.
    Ik heb nog nooi gepaperpierced, dus dat word een uitdaging opzich... Ik ga mijn best doen weer een kaartje te maken voor de nieuwe challenge.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaarten zijn er weer gemaakt.
    dank jullie wel voor de uitleg paperpiercing.
    succes!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi,
    papierpiersing nog nooit gedaan dus echt een uitdaging.
    ik zal proberen iets moois te maken.
    groetjes roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creaties weer van het team. Paperpiercing.... nog nooit gedaan maar ik ga het zeker proberen.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o wat vreselijk leuk deze challenge, ik heb al een leuk kaartje af en ikk heb ook nog een uitlegje gemaakt over hoe je dat nou doet zo`n stempel afdrukje "aankleden"met dessign papier:)
    http://made-by-linn.blogspot.com/2011/09/stempel-afdrukje-aankleden.html

    bedankt voor deze leuke challenge, het is voor mij de 1e keer dat ik hier mee doe, maarf zeker niet de laatste keer!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten hebben jullie allemaal gemaakt, misschien dat ik nog ergens tijd ga vinden om het ook eens uit te proberen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wooooow bedankt voor het winnen van de vorige Challenge.....en dan nog gastdesigner....bloos bloos
    en nu ga ik snel voor deze challenge mijn best doen...heb het al wel een paar keertjes meer gedaan....bedankt ook voor de mooie voorbeeldjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb dit ook nog nooit gedaan, dus een echte uitdaging, ga het zeker proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke uitdaging ik doe er graag aan mee, en ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden.Jullie creaties zien er ook erg mooi uit.
    groetjes,Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke uitdaging, ik doe er dan ook graag aan mee, en ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.Ik vindt jullie creaties in ieder geval erg leuk.
    groetjes,Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke challenge, en ik doe dan ook graag mee.Ik heb er erg veel plezier aan beleefd, en ben dus ook erg benieuwd wat jullie ervan vinden.Trouwens jullie creaties zijn ook erg mooi.
    groetjes,Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oeps, ik dacht al dat er wat fout ging, maar ja zoals ze zeggen drie keer scheepsrecht.hihi
    groetjes,Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaartjes zeg!!!
    Ik heb ook een poging gedaan en mijn kaartje er zojuist bij gezet!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij staat er op, was leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb jullie een mail gestuurd. Ik doe het niet zo vaak paperpiecing maar ik vind het wel erg leuk om te doen. Hele mooie kaarten hebben jullie ook gemaakt! Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo,

    Bedankt voor deze superleuke uitdaging!! Ik ben net terug van vakantie en heb op de valreep m'n bijdrage ingeleverd.
    Jullie hebben erg leuke voorbeelden laten zien!! Echt supergaaf!
    Bedankt.

    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het bleek een echte uitdaging te zijn, bedankt voor jullie inspiratie!
    Maar het is wel gelukt! Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden...
    Het was in ieder geval leuk om te doen, kom maar op met de nieuwe challenge! Hahaha!
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie