woensdag 1 februari 2012

Derwent 2012 -3

Goedenmorgen allemaal, eerst wil ik jullie bedanken voor de prachtige creaties die jullie hebben ingezonden voor de elfstedentocht challenge, schitterend en het past ook nog perfect,want het word koud, zou het dan toch gebeuren, afwachten.

De winnaar is geworden:
nr...... 5 : Scraplouise

van harte gefeliciteerd!
mail even je gegevens naar Scrap & More en het kadootje komt
zo snel mogelijk naar je toe!

Nu tijd voor de volgende challenge:

Valentijn,

dus maak een creatie of kaart voor je lief of gewoon zo, met dit thema.

Wat kun je deze keer winnen:



deze doohickey, aangeboden door Scrap & More

en je mag gast-dt zijn voor de volgende challenge.

De bijdrage van onze Gastdt van deze week:


Anja


Het DT-Team


Joukje Dina Wilma
Angelique:


Arjette
Doen jullie weer gezellig mee. Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 13 februari tot 18.00 uur.
De dag daarna beginnen we weer met een nieuwe challenge.
Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr. Linky.
Heb je geen blog? Kun je toch meedoen door je kaart te mailen naar:
derwents@live.nl
Succes.


13 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Dames, Jippie wat leuk dat ik de prijs heb gewonnen, heel hartelijk dank daarvoor.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Louise hartstikke verdient!!! Gefeliciteerd!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefelicteerd Louise,
    En wat zijn DT kaarten weer mooi!

    Groetjes Anja en nog bedankt dat ik ook mee mocht doen als gastDT.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Louise en wat een prachtige uitwerkingen weer van het DT.


    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitdaging en wat een mooie voorbeelden van het DT!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd hoor!
    en wat een leuke voorbeeldkaarten weer zeg!

    groetjes wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke uitdaging en er zijn al mooie kaartjes gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om weer eens mee te doen, en wat een boel leuke inzendingen zeg.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke voorbeelden en inzendingen zijn er weer. Ik heb de mijne ook net toegevoegd.
    Groetjes, Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik heb mijn kaartje geplaatst.

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke uitdaging, omdat ik nooit iets aan Valentijn doe...

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze keer niet gekleurd, maar toch maar geplaatst.
    groetjes, Marfien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke uitdaging! Er staan super mooie kaarten bij! Ik heb mijn kaartje ook geplaatst.

    groetjes, Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie