woensdag 14 maart 2012

Derwent/Prismas 2012-6

Goedenmorgen, alweer twee weken voor bij. Wat een prachtige zwart/witte inzendingen hebben jullie ingestuurd, schitterend. En de winnaar is geworden:
komen we nog op terug
De volgende challenge, de zesde alweer van dit jaar:
Voorjaar/Inspiratiephoto
en je kunt natuurlijk ook weer wat winnen:
een achtergrondstempel van Magnolia
De voorbeelden van het DT-Team:
Joukje
Dina
Wilma

Doen jullie weer gezellig mee.
Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 27 maart tot 18.00 uur.
De dag daarna beginnen we weer met een nieuwe challenge.
Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr. Linky.

6 opmerkingen:

  1. Ga er zeker weer eentje maken, zal hem van de week posten.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke challenge, ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge, alhoewel bijna iedereen nu dezelfde challenges hebben, maar dat geeft niet, want het is en blijft altijd leuk om een voorjaarskaart te maken.
    Ik hoop dat jullie die van ons ook mooi vinden.
    Succes met het kiezen van de winnaar!!!

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kreeg meteen inspiratie van de voorjaarsfoto en ben lekker aan de slag gegaan ermee.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie