donderdag 14 maart 2013

Big Hug!

Ik mag jullie vandaag weer wat laten zien en heb deze keer voor de stempel windy day gekozen.. deze is van Saturated Canary. Ze lag al een tijdje te wachten om ingekleurd te worden en toen ik het papier van kaisercraft -75 cents zag, wist ik dat dit een mooie combi zou zijn.

Ook eens geen vierkante kaart maar een langwerpige gedaan zodat ik meer erop kwijt kon (lol)

Natuurlijk mogen dan diverse Noor mallen niet ontbreken. Ze zijn geweldig leuk te combineren.
Bovenin zie je de doily rond no2 in Joy Crafts  kraftpapier  uitgestanst. De labeltjes die ervoor zijn geplakt zijn super leuk en niet groot.
Aan de zijkant is de distressed doily van Tim Holtz geschoven en ervoor zie je de hoekmal van Noor design die op een kraft mini gift bag geplakt is.
De wolkjes zijn nieuw van Noor design en komen volgende maand uit. Ideaal om teksten in te stempelen of met letter stickers op te werken.
Ook het grasrandje kon hier mooi op verwerkt worden. Ik heb er 2 op elkaar geplakt met foam tape en iets versprongen zodat je meer diepte krijgt.
Onderaan de cirkel heb ik de vlaggetjes mal weer gebruikt met  letter stans nr 1.
Bovenop de bloementoef heb ik al laatste nog de vintage flourishes swirl geplakt.
Het afdrukje is gestempeld met  archival inkt black en ik heb haar ingekleurd met Faber castell potloden.

Huid - 132,191,189
Haar - 103,182,179,280
Jurk(geel) - 103,183
Jurk (groen)- 172,278
Schoenen -  179,280

De tag rechtsonder kan nog uit de kaart geschoven worden...Daar zie je nog de tekst stempels rond 1.

Ik wens jullie een fijne dag toe en ik hoop dat jullie weer nieuwe  ideetjes hebben gekregen.
Liefs Tiets xx

8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Tiets, super mooi gemaakt en gekleurd!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht me al dat deze van jouw was Tiets....zo leuk als je de kaarten al herkend voordat je de maakster ziet staan.
    Hele leuke weer.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tiets, wat een geweldige mooie kaart. Sinds kort ben ik ook weer met mijn potloden bezig.

    Gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart Tiets, echt een toppertje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi kaartje tiets

    heel mooie dit stempeltje en het scrappapier met de prachtige noormallen er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tiets this is out of this world, you know your the BOMB for you fabulous layouts, this is over the top. Thank for always inspiring me every visit here, have a great day..

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie