zaterdag 16 maart 2013

Memobord

Vandaag laat ik jullie het memobord van Let's Get Bizzee zien die ik al een hele tijd geleden heb gemaakt (zie de datum, hihih)

Het papier wat ik heb gemaakt is van My Minds Eye - Lavender.

Als eerste heb ik het memobord op het scrappapier gelegd en de vorm afgetekend en daarna uitgeknipt / uitgesneden.
Dit heb ik met de Joy! lijm opgeplakt, dit werkt heel goed op MDF.
Daarna heb ik het krijtbordfolie opgeplakt, een kantje achter het bovenste memobord geplakt en daarna de achterkant erop geplakt.


Bovenaan het memobord heb ik 2x de Doily stans van Tim Holtz gebruikt.
De vlaggetjeslijn zijn canvas labels van Maya Road. Deze heb ik met jute touw aan een lijntje geregen en onder de strikjes vastgezet.


Onder de journaling ticket heb ik een taartrandje gebruikt. Deze heb ik volledig gebruikt, maar tot de helft ingeknipt en daarna in elkaar gefrommeld.
Daarop een kant-en-klare "corsage" van Rayher.


Verder aan de rechterkant nog een flinke bloementoef gemaakt.
Aan de linkerkant ook diverse leuke embellish geplakt, o.a. kraft tickets, mini vlinders en zelfklevende swirls.

Beide Magnolia stempels heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden, en met 3D foamtape op het memobord geplakt.


132 - Light Flesh
189 - Cinnamon
191 - Pompeian Red
183 - Light Yellow Ochre
187 - Burnt Ochre
155 - Helio Turquoise
172 - Earth Green
283 - Burnt Sienna
177 - Walnut Brown
Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer wat inspiratie kan geven.

Dit memobord staat op mijn eigen hobbykamer, zodat ik een beetje weet wanneer ik allemaal opdrachten in moet leveren ;-)
Wens jullie allemaal nog een hele fijn en gezellige dag.
Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.
Liefs Jenine xXx

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig memobord.
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is dit memo bord en zo mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit schitterend gemaakt Jenine, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem geweldig geworden !!
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw prachtig jenine dit memobord meid

    heel mooi gemaakt en erg handig

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wilde even zeggen dat ik dit blog erg leuk vind geworden!
    Er gebeurd veel en er staan prachtige kaarten en andere creaties op!
    Ga zo door met zijn allen, ik ga hier zeker vaker terug komen!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie