vrijdag 8 maart 2013

Tea

Hallo allemaal
 
Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Ik heb gekozen voor Joy-full Tilda, een super leuke stempel die je voor veel gelegenheden kan gebruiken.
Het papier komt uit de paperpad  “Walking in the forest” van Maja Design.
Verder heb ik de mooie vierkante stans van  Joy  6002/0147 gebruikt,  de rand en vlaggetjes stans zijn van Magnolia.
Ook de post-card stempel is van Magnolia.
Het woord Tea is uit de Alphabet stans  “Typeset” van Tim Holz.
De randjes heb ik bewerkt met Distress inkt Walnut stain
Nog wat lint, roosjes en hier en daar wat stickles en op de koekjes heb ik gloss gel gedaan jammer genoeg zie je dat niet zo goed op de foto.

 
De volgende kleuren van Derwent-Coloursoft heb ik gebruikt.
Huid: C560-C550-C180
Haar: C530-C600
Jurk: C360
Schort: C710
Bloemetjes en koekjes: C200



                                            Ik hoop dat ik met dit kaartje  jullie kan inspireren.
                                                     Denken jullie nog aan de challenge ?



                                                                   Alvast een fijn weekend

Lieve groetjes Joukje

5 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie