woensdag 28 augustus 2013

Birthday Dreams


Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien en het is er een geworden met een digi van Kenny K.  De klok op de achtergrond is een stans van Tim Holtz die ik weer door de melting pot heb gehaald en daarna heb bewerkt met Distress Stain - Brushed pewter (zilver). De tekst stempel weet ik niet van welk merk het is en de sterren zijn weer van papier klei en geverft.


Heb gekleurd met de Derwent Coloursoft, over het haar ben ik niet helemaal tevreden daar ik persoonlijk meestal zo'n 6 kleuren gebruik heb ik het nu met twee geprobeerd maar of ik dat mooi vind daar ben ik nog niet over uit. 

Heb niet veel kleuren gebruikt maar de nummers zijn :
Huid : 570 - 560 - 550 - 540
Zwart : 710 - 650

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje en geniet van het lekkere weer vandaag.


5 opmerkingen:

  1. mooie kaart met een 'gewaagde'afbeelding...hihi.
    ik vind dat je wel mooi hebt ingekleurd. misschien met dat haar had er iets donkere tint erbij gekund. ik vind het alsnog niet misstaan. prachtig die ogen!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WooooW! Beutiful! Love image, paper and design.
    Jasmina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Wenda, wat een gave kaart heb je gemaakt, schitterend!!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje. De grote klok op de achtergrond vind ik heel gaaf gemaakt. De toch wat ondeugende afbeelding maakt het een gewaagd geheel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi dit kaartje met deze achtergrond en sexie dame

    ik vind haar heel mooi ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie