zondag 22 september 2013

DT CALL!!


Goedemorgen lieve lezers,

We laten i.v.m. de vakantie de call nog even doorlopen tot 22 september.




Helaas hebben we afscheid genomen van een aantal dt dames.
We zoeken hierdoor weer een aantal nieuwe design team leden voor de periode

september 2013 t/m maart 2014

Kleur je met potloden en vind jij dat jij degene bent  die we zoeken en zou je
graag ons team willen versterken, stuur ons dan een email met bijgevoegd wat van je werk
en de link van je blog aan,

kleurenmetpotloden@gmail.com

vermeld ook even met welke potloden je kleurt.

Wat verwachten we van je?

* Je kleurt met potloden
* Het lukt je om 1 a 2 projecten of kaarten per maand voor dit blog te maken,
* Je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van dit blog
* Je maakt goede en duidelijke foto's van je projecten.
* Je hebt zelf een actief blog
* Je wilt actief reageren op berichten van de andere designers

De DT Call loopt t/m zondag 22 september.

We zien jullie inzendingen graag tegemoed

Liefs Lydia en Jenine 

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zeg...
    ik heb best veel tijd...
    dus wil ik graag meedoen...
    mijn mailtje is verstuurd
    liefs debo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga er vanuit dat ik vanavond ook nog kan reageren...
    Was weekend weg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga er vanuit dat ik vanavond ook nog kan reageren...
    Was weekend weg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Denk dat ik vanavond even een mailtje stuur.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk ik heb mijn mail al verstuurd
    Grts tonnie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie