donderdag 12 september 2013

Fall Fairy Jesen.

Na al die dagen regen, is het wel tijd voor een herfst kaart. Vind het nu ook al zo koud worden!!! Het is nu echt lange broeken en jassen weer. Ik heb hier de schattige digi van Mo Manning - Fall Fairy Jesen gebruikt. Op de kaart heb ik ook spinnen gebruikt. Ik heb deze eerst met Distress Ink Vintage Photo beïnkt en daarna Glossy Accent erop gedaan. Dat geeft wel een mooi effect. Komen de spinnen ook beter uit, dan dat je het alleen maar uit papier hebt gestanst.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden:

Huid: 132 - 189 - 131.
Haar: 187 - 283 - 280.
Pompoen: 109 - 111 - 115.
Blad - steel - touwtje: 174.
Alles eromheen: 174.

Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Digi Mo Manning - Fall Fairy Jesen.
Scrappapier First Edition Paper - BoHoChic FEPAD049.
Memory box Scary Spiders 98704.
Martha Stewart Pons Fall Leaves.
Spellbinders Labels 11.
Distress Ink Vintage Photo.
Glossy Accents (Ranger).
Houten Pompoen. 
Plakparels.

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie telkens achterlaten.

Lieve Groetjes, Astrid.

8 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart Astrid
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een schitterende kaart is dit en die spinnen............super!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje. Ondanks dat spinnen niet mijn favorieten huisdieren zijn, passen ze wel heel leuk bij dit kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart, prachtige afdrukje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart,mooi ingekleurd ook,toppie.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig herfst kaartje heb je gemaakt

    mooie kleuren gebruikt en mooie detais

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige herfstkaart,mooi ingekleurde digi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie