zaterdag 26 oktober 2013

Halloween....


Goeie morgen...

Bijna Halloween...
De ideale gelegenheid om eens een heksen kaartje te maken..

Mijn poging om "eng" te doen is alvast mislukt.. hahaha..
Ze is zo lief..

Ik heb voor de eerste keer een digi stempel gebruikt..
Het is me goed bevallen en ga het zeker een keertje meer doen..

Deze digi heet "Hazel" en is van Wee stamps..



Ik heb er een easel kaartje van gemaakt..


 Zijaanzicht van de kaart


De medaillon heb ik met een Gloss gel bewerkt...
 Zo lijkt het van glas..



De binnenkant heb ik eenvoudig gehouden..





Kleurmedium: Prisma potloodjes

KLeedje en hoed: French grey: 30%, 50%, 70%,
Borstel en klok: Yellow Ochre, Bronze
Haar: Beige, Yellow ochre, goldenrod, pumpkin orange, Terra cotta, chestnut
Overgooier: Warm grey: 10%, 20%, 30%, 70% , zwart
Draakje: French grey 30%,50%, dark brown, espresso



Ik hoop jullie ook vandaag weer te inspireren...


Fijn weekend!


Liefs

Ingrid

3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Ingrid,

    wat een leuke halloweenkaart !

    lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt! Met zo'n scheetig afdrukje kun het ook gewoon niet eng maken. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi Halloween kaartje

    leuke easelkaart

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie