donderdag 7 november 2013

Hot Chocolate

Goedemorgen allemaal, vandaag weer een creatie van mij. ik heb gekozen om een lekkere mok "hot Chocolate" te maken, het weer is er wel naar brrrrrr wat een wind !! Het afdrukje heb ik ingekleurd met faber castell :  178 Nougat , 179 Bistre 189, Cinnamon 190 ,Venetian Red 192, Indian Red 270, Warm Grey I, 280 Burnt Umber
Verder heb ik gebruik gemaakt van Diverse mallen van Marianne design± CR1234 Klok , LR0180 Cirkel , LR0177 Rendier , Dessin papier : PB7039 ( Eline's Warm Winter Wishes), Snoesjes stempel: HM9458 , Holly leaves: RB 2223 , Poinsettia's: RB 2221 ( Dark Red) Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben opgedaan met deze mok. Graag tot de volgende keer. Veel liefs Irma XX
Verder uit eigen voorraad: CD ( schotel), Gesuikerde besjes,  Houten lettertjes,ijskristallen en lepel, swirls,  jutte,  Distress inkt: walnutstain, charm.

6 opmerkingen:

  1. Wat een "warme" kleuren bij elkaar. Heel erg mooi!!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gááf met die mok erbij,wat een superleuke creatie om naar te kijken Irma,mooie kleurtjes en hoog gezelligheidsgehalte...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan ,snoesje zit er prachtig bij.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Wat een prachtige creatie!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Irma,
    wat leuk ! Een mok, dat is weer eens wat anders, en zo leuk versierd ! Erg mooi,
    lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie