dinsdag 14 januari 2014

Vergeten verjaardag....

Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien
. Ik weet niet hoe het met jullie gaat, maar bij mij komt het nogal eens voor dat ik een verjaardag vergeet.
Bij Karen's Doodles vond ik deze digi en erg toepasselijk voor een vergeten verjaardag. 


Herbert the Turtle heb ik dit keer ingekleurd met Derwent Coloursoft kleurpotloden.
C020-C030-C080-C090-C410-C440-C450-C460-C480.

Het is al een tijdje geleden dat ik deze kaart gemaakt heb, dus helaas moet ik jullie verdere details schuldig blijven.

Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen inspireren..... denken jullie aan de lopende challenge 'kaart met knopen én iets dat ouder is dan 5 maanden'. Deze kaart voldoet er ruimschoots aan *lol*. Zolang is het wel geleden dat ik deze gemaakt heb.

Ik wens jullie een hele fijne dinsdag en graag tot een volgende keer.

xxAngela


3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie