vrijdag 7 februari 2014

Speciaal voor jou...

Goede morgen allemaal...

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie met een kaart wat inspiratie te geven; mocht dit nodig zijn.... 
Deze keer heb ik een digi gekozen van de hand van Diana Carubia (inmiddels zijn er ook rubberen stempels van haar op de markt onder de naam Candi Bean; ook zoooo leuk).
Ik heb de volgende kaart gemaakt met 'a Fish Ahoy':
Het beertje heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft en heb daarvoor de volgende kleurnummers gebruikt:
Vacht: C550-C630
Shirt: C150-C160 
Broek: C480
Hoed: C550-C160
Vistas: C630-C640-C590
Visnet en vishengel: C640-C160
Vogel: C150
Eenden: C580-C150
Vis: C550
Steiger: C590
Riet(pluim): C480-C400-C630
Water: C360-C500
Lucht: C360

Het designpapier is een oudje van Basic Grey - Wassail.
Onder de afbeelding heb ik een pons van Martha Stewart gebruikt.
De tekstdigi is van Femke.
Voor de afwerking heb ik verder wat knoopjes en sterretjes (Xenos) gebruikt.
Omdat deze kaart voor een jongen is, heb ik er verder geen 'poespas' opgeplakt.

Allemaal een hele fijne vrijdag gewenst en graag tot een volgende keer.
groetjes Angela

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en idd een super leuke digi. Prachtig gekleurd. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, prachtig!
    liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi gekleurd dit plaatje en leuke stoere jongenskaart van gemaakt ook die knopen zo erg leuk

    heb ik even een vraag want ik kan het niet vinden en zie het ook nergens staan is er al wat bekend van de knopen chalenge of loopt die nog steeds

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie