maandag 24 februari 2014

Vlinder

Goedemorgen allemaal

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie. 


Deze prachtige vlinder stempel heb ik een tijdje geleden gewonnen.
 Ik ben gek van vlinders, dus helemaal Super.
Hij is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
C203-C260-C280-C390-C400-C440-C460-C480-C350-C360-
C500-C530-C070-C080-C540-C550

Het design papier is van Maja Design- Fika
Stansen: Tim Holtz, Magnolia en Joy.
Verder nog een roosje, stukje touw, vlinder charm en vlinders van Unique

Hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden.

Lieve groetjes Joukje


3 opmerkingen:

  1. Prachtig ingekleurd en je hebt er een ontzettende leuke kaart van gemaakt.
    fijne maandag,
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is prachtig de vlinder heel mooi ingekleurd

    ik ben ook gek op vlinders en heb hem dan ook

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie