dinsdag 18 februari 2014

With love

 Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag heb ik twee Mariachis voor jullie.
Eerlijk gezegd heb ik deze kaart gemaakt voor The Paper Shelter
daar loopt deze week een challenge met het thema Valentijn.
Mocht je nog een mooie Valentijn kaart hebben die voldoet aan de voorwaarden
kun je meedoen en kans maken op deze mooie afbeeldingen.


Het papier is uit een blokje van Echo Park en de ticket
is handmade by myself. 


De heren zijn gekleurd met Faber Castell potloden

Hoed: 273 274
Huid: 132 189 191
Kleding: 217 225 154 156
Gitaren: 280 178 / 182 179
Haar: 179 280

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.




6 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een leuke afbeelding en weer schitterend ingekleurd. Erg vrolijk geheel.
    Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik had 'm al gespot, maar het blijft een leuk kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi kaartje en kleuren combinatie
    Gr Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke afbeelding is dit !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love it when cards make me smile and your love song card made me smile real big!
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi gekleurd lydia

    en leuke stempels deze heren

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie