vrijdag 2 januari 2015

Butterfly

Hallo Allemaal

Eerst en vooral wil ik jullie op deze eerste dag van het nieuwe jaar Heel Veel Geluk en Creativiteit en vooral een Gezond 2015 toewensen.

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Ik heb gekozen voor de mooie vlinder van Magnolia, weer eens wat anders dan kerstkaartjes


Ik heb de vlinder ingekleurd met Faber Castell
nrs

183,184,185
176.178.179
130.131

Verder heb ik het kaartje afgewerkt met design papier uit een blokje van Joy Vintage Paper bloc, Vlinderrand 6002/0251, vlinderstans van Joy Vintage, Creatable LR0157 en Paper flowers


Denken jullie ook nog aan onze challenge, daar is weer een prachtige prijs te winnen

Dan wil ik jullie nog bedanken voor jullie bezoekje en jullie reacties

Groetjes 
Nadia
x

1 opmerking:

  1. prachtig deze vlinder kaart

    mooi ingekleurd en leuke details er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie