woensdag 7 januari 2015

Snowfun.

Hallo allemaal,

Al is de kerst voorbij, ik vind het altijd nog leuk en makkelijk om nog kerstkaarten te maken. Hoef je op het eind van het jaar weer wat minder te maken. Al blijft het elk jaar toch weer dat ik op het laatst nog wat bij moet maken, omdat ik toch nog net te kort kom. Ik heb de leuke digi van Bugaboo - Fancy Winter gebruikt. De sneeuw kan natuurlijk altijd weer vallen, al hoeft het voor mij niet echt meer. 


Ik heb de digi's ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Hoed en jas: C 340- 145.
Sjaal, zak van de jas, wand en band in hoed: 172 - 173 - C680.
Sneeuwbal: 232- 234.

Denken jullie nog aan de Challenge, met als thema easelkaart. Je hebt nog een paar dagen de tijd. 

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid, het is weer een snoetje, je kleurencombi is weer prachtig als altijd.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this cute card. I have the die cut of the church scene and didn't know what to do with it. I love how you incorporated it in your card! Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie