zaterdag 14 februari 2015

My Besties...

Goede morgen allemaal...
vandaag mag ik jullie weer een kaart voorschotelen.
Dit keer heb ik gekozen voor een stempel van My-Besties 'Daphine'.
Daphine heb ik ingekleurd met Prisma Premier en Derwent kleurpotloden en uitgestanst met een Spellbinders stans Nestability - labels thirteen. 
De puntjes op de hoed en de kleding zijn gedaan met een acrylmarker van Darwi-Yellow Ochre.
Het designpapier is van Prima Marketing - Botanical. 
Voor de hoekjes heb ik een stans van Tattered Lace gebruikt; Victorian Borders&Corners.
De tekst en de takjes zijn gemaakt met de Silhouette Cameo.
De bloemetjes zijn van Prima Marketing; Hydrangea en mini roses.

Voor de liefhebber hier nog even de kleurnummers die ik gebruikt heb:
#hoed: PC914-C390-C160-PC931
#huid: PC927-939-1092
#haar: PC946
#kleding: PC914-C390-C160-PC931
#schoenen: PC946

Allemaal een heel fijn weekeinde gewenst.... en voor de carnavalvierders onder ons; heel veel plezier!
Bedankt voor jullie trouwe bezoekjes en graag tot een volgende keer.

xxAngela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie