vrijdag 14 augustus 2015

Kaartje

Hallo lieve allemaal,

Vandaag is het mijn beurt weer om jullie iets te laten zien.
Ik heb dit keer een kaartje gemaakt zonder tekst zodat je hem nog kunt gebruiken voor verschillende gelegenheden of gewoon voor zomaar.

Ik heb een stempel van lalaland gebruikt. Ze zijn zo leuk.

Ik heb haar ingekleurd met mijn derwent soft kleurpotloden.
Onder het andere plaatje zal ik de kleurtjes zetten die ik gebruikt heb.
Het design papier wat ik heb gebruikt was dubbelzijdig, aan de ene kant mooi licht met een klein bloemetje erop en de achterkant met de muzieknoten. Hoe makkelijk was dat.
De bloemetje komen uit mijn voorraad en de takjes erachter zijn gestanst.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


En dan nu even de kleuren op een rijtje.

huid: C560,C550,C620
haar: C590,C630
gitaar: C620, C650
pet en broek: C320
shirt: C200
laarzen: C640
schaduwen: C340, C360, C520

Bedankt voor het langskomen en denken jullie aan die leuke challenge die we deze maand hebben waar bij je een mooie waardebon kunt winnen?

liefs Annemarie

3 opmerkingen:

  1. Nou ik vind het een schitterende kaart geworden Annemarie.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart Annemarie.... leuk die achtergrond icm de stempel!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie