zaterdag 1 augustus 2015

Thanks...

Goede morgen allemaal....

Thanks.... voor al jullie trouwe bezoekjes en leuke reacties op de kaarten die mijn DT-collega's en ik om de dag plaatsen. Dit waarderen wij enorm.


De digi is van The Paper Shelter en heb ik ingekleurd met Prisma Premier. Daarna heb ik de afbeelding gedeeltelijk uitgestanst en de rest uitgeknipt. Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Basic Grey - Euphoria. Alle randen heb ik bewerkt met Cat's Eye. De tekst is een stans van QuicKutz. Verder heb ik stansen van Marianne Design (bloem), CheeryLynn (groene blaadjes), TatteredLace (witte takjes)) en Crealies (pijltjes) gebruikt. De kaart is verder afgewerkt met plakparels (ScrapBerry's), glitterglue (Ranger) en liquid pearls (Ranger).

Voor de liefhebbers hier nog even de kleurnummers:
*haar: 942-946
*huid: 927-939-1092
*kleding: 992-905
*schommel: 913-1005-994-995

Denken jullie nog aan onze lopende challenge (gebruik kraft op je kaart)?
Dit kan nog tot en met 7 augustus a.s.

Allemaal een hele fijne zaterdag gewenst en graag tot een volgende keer.
xxAngela

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie