vrijdag 12 februari 2016

Hugs & Kisses!

Goede morgen allemaal!

Gezellig dat jullie weer een bezoekje aan ons inspiratieblog brengen.
Vandaag mag ik jullie weer een kaart voorschotelen.
Deze keer heb ik een kaart voor jullie die je zou kunnen gebruiken voor Valentijnsdag.
Ik heb echter deze kaart aan onze jongste dochter gestuurd. Zij is nl. begin dit jaar als laatste jong uitgevlogen..... naar de andere kant van het land. Ze komt nog wel regelmatig richting het Oosten, maar toch..... ik mis haar wel. Daarom dit kaartje voor haar.


Het olifantje is van een stempelset van MFT - Adorable Elephants en heb ik ingekleurd met Faber Castell.
Het designpapier komt uit een nieuwe paperpad van Echopark - Blowing Kisses.
De tekst is ook van een stempelset van MFT - Label Maker Love Clear Stamps.
Bij deze stempelset hoort ook een set stansen. Mocht je niet in het bezit zijn van deze stansen kun je ook de tekst met de hand uitknippen; niet langs de rand, maar een mm ruimer. Dan heb je nagenoeg hetzelfde effect.... duurt alleen wat langer *grijns*.
De stansen die ik gebruikt heb voor de afbeelding en het designpapier zijn van MFT en komen uit de series Blueprints 13 en Stitched Rectangle Stax.
De hoekstans is van Tattered Lace - Victorian Corners.
De hartjes zijn gemaakt met een pons van Tonic Studio's en heb ik elk 4x geponst en op elkaar geplakt voor wat 3D effect. Hetzelfde heb ik met de ge-paperpiec-te ballon gedaan.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met strass-steentjes en glitterglue.


Het schattige olifantje heb ik ingekleurd met grijs 272-273-275 en  roze 131-191. Daarna heb ik gedoezeld met 270 ipv met terpentine.

Ik ben weer benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

Allemaal een hele fijne vrijdag gewenst.
xxAngela

1 opmerking:

  1. Wat een lieverdje is het weer geworden je kaart, daar is je dochter vast blij mee Angela.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie