zaterdag 12 maart 2016

Vandaag is ROOD

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer iets plaatsen om jullie te inspireren en dat wil ik doen met 2 fleurige bloemenkaartjes.
Ik gebruikte hiervoor de digital set "Poppies" van Beccy's Place.
Poppies, Klaprozen, Papavers of Kollebloemen, zoals ze in ons oud Puurs (België) dialect al eens genoemd worden, het is allemaal hetzelfde.
Prachtige bloemen, toch?

Kaart 1: klassiek

Deze Poppie heb ik ingekleurd met Faber Castell polychromos.
Bloem met de nrs. 223 en 217
Stengel en Bladeren met de nrs. 266 en 159
Achtergrond met 231

Kaart 2: landelijke stijl

Deze Poppies heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft.
Bloemen met de nrs. C110 en C120
Stengels en Bladeren met de nrs. C430 en C400

Hopelijk heb ik jullie zin doen krijgen om aan de knutsel te gaan en misschien vinden jullie het wel fijn om aan onze pas gestarte challenge deel te nemen?
Tot 7 april heb je daar de tijd nog voor. 
Onze sponsor The Paper Shelter, zorgt voor een leuke prijs.

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaarten Carla. Heel verschillende uitstraling, maar allebei prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten!! En inderdaad, poppies zijn prachtige bloemen en heerlijk om in te kleuren :-)
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie