dinsdag 26 april 2016

Geniet van de kleine dingen...........

Hallo lieve lezer,

Deze kaart heb ik voor jullie gemaakt met Wax Aquarel potloden.
De potloden heb ik lang geleden eens gekocht op de beurs,
helaas zijn ze altijd blijven liggen.
Vorige week hadden Angela en ik de discussie dat het potloden waren.
Ja het zijn ook echt potloden, Angela vond dan ook echt dat ik ze
hier op het blog best kan gebruiken.
Ze heeft ook gelijk.
We zijn een kleuren met Potloden blog, bij kleuren denken we al gauw
aan het inkleuren van een "stempel"plaatje.
In dit geval heb ik het achtergrond papier gekleurd.


Het zijn Wax potloden die reageren op water, eerst heb ik aquarel papier
nat gespoten en vervolgens gekleurd. Dat werd dus eigenlijk helemaal niets. 
In het midden de kleur blauw en paars aangebracht 
en met een waterpenseel de kleuren gemengd
Met groen de randen gemaakt ook eerst weer direct op papier gekleurd
en met een waterpenseel geverfd. 
De punten waren redelijk stomp, om er een punt aan te krijgen heb ik ze met
een mesje geslepen. hier kreeg ik hele leuke krulletjes van.
Deze heb ik op het papier laten vallen en met een heattool laten smelten. 
De stempels zijn van Clearity en de tekst is van mijn eigen sheet. 

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 



3 opmerkingen:

Suzan zei

Prachtige kaart Lydia,
Groetjes Suzan

annemarie zei

mooie kaart en wat een aparte potloden, gaaf dat je dan met de heattool kunt werken, geeft een leuk effect.

liefs Annemarie

Angela zei

Schitterende kaart Lydia!
xxAngela