donderdag 14 april 2016

Het is een meisje!

Goede morgen allemaal!

Soms zijn ze niet aan te slepen..... de geboortekaartjes.
En laat onze sponsor van deze maand Di's Digistamps nou zulke schattige digi's hebben voor babykaarten. Voor mijn babykaart heb ik Animal Shelf gebruikt; wat weer prachtig aansluit bij onze lopende challenge.


De afbeelding heb ik weer ingekleurd met FaberCastel kleurpotloden.
Het designpapier komt uit een paperpad van CartaBella - It's a Girl. Het mooie aan deze paperpad vind ik dat roze niet gecombineerd wordt met pasteltinten, maar met rood-geel-groen-bruin; dit geeft een verrassend effect.

Voor de liefhebbers nog even de kleurnummers:
geel: 180-184
roze: 132-190
rood: 223-217
groen: 167-168-174
bruin: 179-280

Hopelijk heb ik jullie met deze kaart kunnen inspireren om mee te doen aan onze challenge 'Dierenkaart'. Er kan nog ingezonden worden tot en met 7 mei a.s..... dus alle tijd:).

Ik wens jullie een heel fijne donderdag en graag tot een volgend blogbericht.
xxAngela

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie