woensdag 12 oktober 2016

Geboren


Hallo allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Ik blijf even bij ons challenge Thema:
 Ponsen-Snijden-Stansen

 Vorige week heb ik een geboorte kaartje gemaakt voor de 
ouders van kleine Bas.
De kaart is op de bestemming aangekomen, dus kan ik hem nu laten zien.




Het model van de kaart is een Cart Art mal van Dutch Doobadoo.
Design papier komt uit een blokje van de Action. 
De gebruikte stansen zijn van Spelbinders en Crealies,
 De sterren pons is van Martha Stewart.
Verder heb ik bakker twine, Frantage en houten sterretjes gebruikt.
En natuurlijk een stempeltje ingekleurd met Derwent Coloursoft.


Voor de liefhebbers komen hier nog even de kleurnummers:
Baby-C170-C550
Ooievaar-C670-C650-C090
Luier en strik-C340-C360
Gras/grond-C460-C400-C480-C450


Ik wens jullie allemaal een fijne dag.
Bedankt voor jullie bezoek en graag tot de volgende keer.




5 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie