zaterdag 8 oktober 2016

Kerst met Lili of the Valley

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik hier op het Kleuren met Potloden blog jullie weer voorzien van wat inspiratie.
Ik ben deze keer gegaan voor een kerstkaart in tradionele kleuren rood en groen.

Ik heb hiervoor een stempel gekozen van Lily of the Valley. Vinden jullie deze ook niet schattig?



Het papier wat ik gebruikt heb is van Joy!Crafts. Het tekststempeltjes is van Aurelie en daarmee is de tekst ook uitgestanst. Verder nog wat bloemen, plakpareltjes, kant en wat groene blaadjes. De stempel heb ik uitstanst met een vierkante stans van Aurelie.


Het sterretje in de stempel heb ik uitgestanst en voorzien van een laagje hotfoil met de TODO. Dit heb ik vervolgens verhoogd opgeplakt. Ik heb nog een klein sneeuwlaagje gemaakt met liquid aplique

De stempel is ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
De gebruikte kleuren zijn:
Huid: 132, 189, 131
Groen: 172,165,278
Rood: 223,217,169
Bruin: 182, 179,280

Ik hoop dat ik jullie vandaag weer hebben kunnen inspireren om ook lekker met je potloden aan de slag te gaan.


4 opmerkingen:

  1. Het blijft prachtig die traditionele kleuren. Mooie kaart Aartje.

    Lieve groet,
    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuk kerstkaartje heb je gemaakt in deze traditionele kleurtjes Aartje....en het stempeltje ook heel mooi ingekleurd....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje en prachtig gekleurd. Mooi in de traditionele kleuren.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie