dinsdag 22 november 2016

Goede kerstdagen

Hallo allemaal,

Zijn jullie ook nog druk aan het kerstkaarten maken? 
Ik had er nog wel een aantal nodig. Deze kaart is gemaakt met
een magnolia stempel. Ze blijven erg leuk. 
Het papier wat ik heb gebruikt, komt uit een Paper bloc van
Marianne Design, Victorian Christmas. Een prachtig bloc!
De mallen die ik heb gebruikt zijn allemaal van Marianne
Design. De stempel is daar ook van. Het takje onder de bloemen
is van Joy!crafts en de ster is van Craft Emotions.
Verder heb ik nog wat plakparels en foam ball clay gebruikt.


Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell Potloden:

Gezicht: 131 - 132 - 189  - 190
Haar: 180 - 183 -  177 - 179 - 183
Jas: 217 -225
Pakje: 177 - 180
Schoenen: 176
Achtergrond: 179 - 180

Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Er is op dit moment nog een leuke challenge met als thema kerst.
Je kunt nog mee doen tot en met 7 december. Er zijn leuke digi's
te winnen.Dus doe gezellig mee.



2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie