donderdag 3 november 2016

Hieperdepiep

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer aan de beurt om jullie van wat kleur inspiratie te voorzien.

Iedere week houden mijn DT collega's Lydia, Angela en ik een kleuravond. Ik leer daar heel veel van. Ik ben zelf heel behoudend in het kiezen van kleuren maar Lydia daagt me uit om "out of the box" te denken. Mijn eerste idee was dan ook om dit draakje helemaal in groentinten te kleuren. Maar met de kleurkeuzes van Lydia in mijn achterhoofd koos ik naast groen voor oranje. Dat maakt zo'n stempel meteen wat frisser en spannender.



Ik combineerde dit leuke draakje van My Favorite Things (Magical dragons) met het papier van Scrapberry's (photo vintage).
Het draakje stanste ik uit met een ronde stans van Aurelie, dat deed ik ook met de tekststempel van Joy. Als accent stanste ik nog wat vlaggetjes met een stans van My Favorite Things (mini pennants) en een sterrenrand van Taylored Expressions (skinny mini borders) uit.

Ik kleurde de afbeelding in met Faber Castell Polychromos potloden
de gebruikte kleuren zijn:
Groen: 170, 168, 167 en 173 (nagels)
Oranje: 111, 115


Ik ben benieuwd hoe jullie de keuze van je kleuren bepalen en of je ook out of the box durft te denken?

6 opmerkingen:

  1. Hoi Aartje,
    Wat gezellig dat jullie met zijn 3-tjes gezellig een avond kleuren! Je hebt een prachtige kaart gemaakt dat groen met oranje en een schatje van een stempel/

    Lieve groet,
    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Aartje . Erg mooi gemaskt zo. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en goed idee om samen te kleuren. Het plaatje is ook erg leuk en mooi gekleurd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie