maandag 26 december 2016

Fijne Kerst


Hallo allemaal

Vandaag op 2e Kerstdag heb ik nog een kaartje voor jullie.
Mijn laatste kerstkaartje voor 2016.


Ik heb gebruik gemaakt van een Digi van PapernestDolls.
Deze heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid-C170-C550-C180
Haar-C580-C530-C600
Kleding-C130-C400-C480
Hertje-C530-C600-C130
Schaduw-C670

Het Designpapier is al een oude serie van Graphic 45- Christmas Past Collection.
De stansen die ik gebruikt heb zijn van Joy/Noor en Marianne Design.
Het patroon van de kaart is van de Sol van Dutch Doobadoo.

Ik wens jullie allemaal nog een fijne 2e kerstdag.
En alvast een gezellige jaarwisseling!

Graag tot ziens in het nieuwe jaar!





2 opmerkingen:

  1. Schitterende kerstkaart Joukje!
    Prachtige warme kleuren en wat een leuk modelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart die voorzien is van prachtig details.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie