dinsdag 20 december 2016

Let it Snow...


Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het alweer 20 december en mag ik jullie weer een kaartje laten zien. Het is een leuke digi geworden van Tiddly inks Reindeer games. Ik heb haar gekleurd met mijn Faber Castell potloden. De sneeuwvlokken heb ik gemaakt met een witte gelpen. Het modeletje van de kaart was een idee van Nicole Verkooijen, helaas heeft zij de link verwijderd. Ik had destijds het patroon in mijn Silhouette software gemaakt en opgeslagen. Het papier achter de letters heb ik zelf gemaakt met mijn te gekke krijtjes en daarna bewerkt met embossing poeder en inkt. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.




















Ik wens iedereen alvast hele fijne dagen toe en voor een groep mensen heel veel sterkte en kracht. Deze dagen roepen ook een hoop verdriet op voor diegene die een dierbare is verloren.






5 opmerkingen:

  1. zo prachtig gekleurd weer Petra! Schitterende kaart!
    Voor wie het patroontje zoekt misschien een tip: recent te vinden bij Hobbyvision.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart!! Super leuke digi en prachtig ingekleurd.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en wat heb je de stempel weer mooi ingekleurd.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kerstkaart Petra! En zoals altijd de afbeelding weer geweldig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie