vrijdag 16 december 2016

Snow bird

Hallo allemaal,

Ik mag jullie vandaag weer een kaart laten zien.
Ik heb de stempel van Stampendous,snow bird gebruikt.
Een hele mooie stempel die ik al verschillende keren heb gebruikt.
Ik heb de stempel afdruk op een spelbindermal geplakt.
De rand en de postage stamps zijn van Joy!crafts.
De stempel winter is daar ook van. De snowflakes is van Memorybox.
Het papier is van Joy!crafts,Winter Wishes. Het is nu bijna op.
Prachtig papier is dit!


Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell potloden:

Vogel:177 - 178 - 179 - 180 - 280
Achtergrond: 101 - 105 - 146 -180 - 187

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.


4 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt Ina! Dat vogeltje is super schattig staat bij mij ook nog steeds op mijn verlanglijstje.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw prachtig gekleurd Ina, mooi hoor

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi warm winters sfeerbeeld heb je weten te creeren. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een beauty weer Ina! Wat een schitterend geheel!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie