dinsdag 7 februari 2017

Klaprozen

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer een kaart aan jullie laten zien. Ik koos deze keer voor een digi van Di's digi stamps. Deze leuke digi heet Blooming lovely.



Deze schattige egeltjes zijn zo leuk om te kleuren.

Ik gebruikte mijn Faber Castell Polychromos potloden
De gebruikte kleuren zijn:
stelen: 280, 173
klaprozen: 223, 217, 181
egels: 182, 180, 178, 176
Pot: 270, 271, 272
water: 154, 153

De basis van deze kaart is kraft cardstock. 
Het gebruikte designpapier is al een oudje: My Minds Eye Lost and Found 3. Het heeft prachtige warme rode tinten. Alle randen van het designpapier zette ik aan met distressinkt vintage photo.
 De bloem en blaadjes maakte ik met een stans van Tattered Lace. Verder maakte ik de kaart af met wat parels.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

3 opmerkingen:

  1. Hij is práchtig Aartje, bijzonder mooi ingekleurd. Ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart geworden Aartje.
    Lieve groet ,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb met deze schattige egeltjes een schitterende kaart gemaakt Aartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie