woensdag 8 maart 2017

Zomaar!


Goede morgen allemaal!

Vandaag heb ik een CAS-kaart voor jullie. 
De basis is een stempel van Studio Light.
Deze heb ik weer ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden en voor de verandering heb ik ditmaal geen gebruik gemaakt van terpentine en doezelaars.
De roos heb ik van licht naar donker ingekleurd. 
Ik ben begonnen met de hele roos licht in te kleuren met 132. 
Daarna ben ik blad voor blad gaan werken. 
Eerst weer het hele blad met 132, daarna 2/3 (de buitenkant van het blad niet) met 189 en daarna 1/3 (alleen het binnenste van het blad) met 217. 
Dit heb ik herhaald tot ik tevreden was over de kleurdichtheid. 
Tot slot heb ik schaduw aangebracht met 157.

Op het witte schutvel heb ik eerst 3x de steenstans van Crealies geplakt. Daarna heb ik de blaadjes (pons van Nellie Snellen) aan de achterkant van de uitgeknipte roos geplakt en het geheel verhoogd op de kaart geplakt.
Als laatste heb ik de tekst (Crealies) 2x uitgestanst; 1x wit en 1x groen. De groene tekst heb ik eerst op de kaart geplakt en daarna de witte zo op de groene geplakt dat het een schaduweffect geeft.

Dank voor jullie bezoekje aan ons blog en graag tot een volgende keer.
Een heel fijne woensdag gewenst.

4 opmerkingen:

  1. Prachtig! Met zo'n mooie bloem heeft een kaart niet veel meer nodig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Angela....prachtig ingekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Angela mooi gekleurd de roos. Ben je nu over de streep om geen terpetine meer te gebruiken.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Angela en met een duidelijke uitleg.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie