vrijdag 14 april 2017

Een bloemetje voor de jarige...


Goedemorgen allemaal,

We zitten alweer halverwege van de maand en het voorjaar vind ik altijd zo prachtig de natuur komt weer tot leven. Dus ik dacht ik maak gezellig een bloemenkaart.
Ik heb voor het eerst de gelli plate gebruikt met Distress inkt en vervolgens de cirkels wat meer accentueert met mijn potloden. Voor de cirkels heb ik gebruik gemaakt van de maak van Dutch doobadoo. De prachtige stempel is van Studio Light. De stans van Marianne Design en de tekst is uitgeprint met de computer.
Het was stress in ons huisje. Enige weken geleden deze kaart gemaakt en ik was mijn briefje kwijt met de kleurtjes die had gebruikt. De meiden en ik overal gezocht en niks gevonden. Tot dat ik gisterenavond een deja vu kreeg en ja hoor gevonden. Ik heb de stempel gekleurd met Faber Castell en Luminance
Nou hier komen de kleurtjes:
Bladeren luminance L739-L220-L470
Bloemen L599--142-128-129 en wit hart van de bloem LL030-L240
De cirkels zijn dezelfde kleuren als de bloemen streepje 146.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, fijne dag en tot de volgende keer.



2 opmerkingen:

  1. Prachtig zoals je de stempel hebt ingekleurd.
    Leuk dat je hebt gewerkt met de gelli plate.
    Mooi is je kaart geworden!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie