dinsdag 18 april 2017

in de tuin

Hallo allemaal,

Al zoekend in mijn oude stempels kwam ik deze leuke tegen van Stampavie. Deze stempel heet Picking Cherries.

Ik ben begonnen met creme kleurig cardstock. Daarop bordeaux rood cardstock.
 Hierop designpapier van Trimcraft (Curiosity Corner).
De stempel heb ik uitgestanst met een cirkel stans van Aurlie en gemat op een scalloped cirkel eveneens van Aurelie.
De stempel is gekleurd met faber castell polychromos. 
De gebruikte kleuren zijn:
Gras 266, 172
Broek 191, 192, 193, 263
Shirt 172, 174, 278
Haren 180, 179, 178
Huid 132, 189, 130, 131
Bladeren 172, 174, 278
Schoenen 180, 178
Mand 180, 178
Kersen 191, 225

De kaart is aangekleed met de tuinstansjes van Marianne Design (schepje, harkje en plantpin) de blaadjes zijn van Cheery Lynn. De fishtale bovenin is van My Favorite Things.
De leuke kleine tekststempel is Craft Emotions.

Ik hoop dat ik jullie weer heb weten te motiveren om jullie potloden te voorschijn te halen. Ik zou zeggen ga lekker aan de slag en wie weet heb je wel zin om met onze challenge mee te doen. Het thema is voorjaars-/pastelkleuren. Er is deze keer weer een prachtige prijs te winnen.

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Aartj.p. Erg leuk gemaakt. Mooie schets. D afbeelding is erg leuk, Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Aartje, super lief.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie