zaterdag 1 april 2017

Liefs!

Goede morgen allemaal!

Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke voorjaarsweer?! En dat in maart (die toch aardig zijn staart kan roeren *grijns*)...
Om een beetje in de sfeer te blijven, heb ik vandaag een bloemen/vlinderkaart voor jullie.
Zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben, is The Paper Shelter de sponsor van onze challenge deze maand. Daarom ook van mij een kaart met een digi van TPS..... dit keer geen Hummingbird of Nap in a Cup
Ik heb gekozen voor een betoverende geur - Mesmerizing Scent :).
Om in het thema van de lopende challenge te blijven, heb ik gekozen voor een easelcard.
Het designpapier dat ik gebruikt heb, komt uit een paperpad van First Edition - Mulberry Kisses.
De digi heb ik deze keer geprint op anjerwit cardstock van PapiColor (de wat gladdere kant). 
De digi heb ik weer ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden. 
Voor de liefhebber de kleurnummers:
bloemenvaas: 172-156-232-194
bloemen en swirls: 193-263 (geblend met wit 101)
bloemblaadjes: 172-174
parfumfles: 172-156-158-234
dop-strik-rozen-hartjes: 193 (geblend met wit 101)
vlinders: 103-102-104-172-174-193-263
Ook deze keer heb ik geen gebruik gemaakt van terpentine en doezelaars.

De blaadjes, een aantal bloemen en de hoekornamenten heb ik bewerkt met Velvet uit de Cat's Eye Colorbox Muted Moods (hele oude). Ook de randen van de afbeelding en het designpapier heb ik hiermee bewerkt. Omdat deze inkt vrij langzaam droogt, heb ik de hoekornamenten gedroogd met een heatgun. De bloemetjes, blaadjes en de randen van het papier heb ik gewoon aan de lucht laten drogen.
Uit de overgebleven stroken van het designpapier heb ik een aantal vlinders geknipt en op de kaart geplakt. De grote vlinder heb ik nog ff voorzien van een paar voelsprieten :).
De kaart is verder (overdadig) afgewerkt met plakparels :).
Denken jullie nog aan onze lopende challenge? 
De winnaar mag voor maar liefst $15,00 shoppen bij The Paper Shelter; dan voel je je toch als een kind in een snoepwinkel?!?! 
Komop.... klim in je kleurpotloden en doe deze maand gezellig mee.
Er is nog ruim een week de tijd!
Jullie kunnen HIER inzenden.
In tegenstelling tot de voorgaande challenges, maken we op 10 april - naast de randomwinnaar - ook een top 3 bekend!

Dank voor jullie bezoekje aan ons blog en een heel fijn weekeinde gewenst.
Graag tot een volgende keer.

1 opmerking:

  1. Wat een schitterende kaart, Angela. Ook de stempel is erg leuk.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie