dinsdag 2 mei 2017

Old letter rose

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te laten zien.
Ik heb de clear stamp van Joy!crafts gebruikt,Old letter rose.
Hij is al wat ouder,maar blijft nog steeds mooi.


Het papier,de ronde stans en het takje zijn van
Joy!crafts. De mal is van Dutch Doobadoo.
Verder nog een bloementoef gemaakt met diverse 
bloemetjes en een strik gemaakt van organza.


Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell potloden:

Bloem: 136 - 139 - 141 - 249
Takje: 168 - 173 - 174 - 179
Achtergrond: 136 - 139

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.


3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie kaart weer Ina! Top!
    Prachtig zoals de kleuren matchen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan, heel mooi gekleurd en ook schitterend gecombineerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie