dinsdag 1 augustus 2017

Yeah Selfie......




Goedemorgen allemaal,

Wat gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen op ons blog. Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien. Ik heb deze digi een aantal weken geleden gekocht bij Kenny Stamps voor $1- Deze digi stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Dit is het resultaat geworden en ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden. Als jullie zitten te kijken en denken die kan mooi een strakke lijn knippen, dat klopt maar dit heeft mijn silhouette machine gedaan, De volgende kleurtjes heb ik gebruikt:
L=Luminance en F= Faber Castell
huid alle L 866-872-832-821- wit
haar: alle F263-192-188-219-199
lip 263-219
stoel en fotocamera alle L407-065-832
schoenen en riem F199 en blend potlood
Het jurkje is ander papier en dit uitgeknipt en opgeplakt. Hoe nomen ze dit paper piecing?

Bedankt weer voor jullie bezoek aan ons blog en tot de volgende keer maar weer.
Lieve






2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart,Petra. Leuke digi en weer super mooi ingekleurd!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Petra! Gave digi en weer prachtig inkleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie