zondag 3 september 2017

Fergus

"Hoi, Fergus hier!
Wat heb ik het koud zeg, ik hou mijn lievelingssjaal nog maar even om."


Ik heb Fergus op wit papier gestempeld en daarna met een mooie ronde stans uitgesneden.
De sjaal van Fergus heb ik op een ander stukje wit papier gestempeld en vervolgens uitgeknipt.
Na het inkleuren met potloden de sjaal opgeplakt, waarbij ik onder de uiteinden van de sjaal wat foamtape heb gedaan, zodat hij een beetje omhoog komt.

Voor de achtergrond heb ik Te Gekke Krijtjes gebruikt.
De witte bolletjes met een mask en gelpen gekleurd.


Voor de sjaal heb ik de volgende kleuren gebruikt:
115, 118, 199, 217 en 223


Voor Fergus heb ik gebruikt:
120, 146 en 271

Voor zijn neus:
199, 231 en 233


Wat heb ik voor deze kaart o.a. gebruikt?

stempel Polar Bear van HobbyART
Distress Ink Tumbled Glass
stans van CREAlies
Te Gekke Krijtjes licht-, midden- en kobaltblauw en donkerpaars
mask Sun van DutchDoobadoo
witte gelpen van Sakura

 

Ik hoop dat deze kaart je inspiratie en zin geeft om ook lekker te gaan kleuren.
Misschien vind je het leuk om je kaartje in te sturen naar onze challenge.
Het thema is deze keer: Geen vierkante kaart.
De sponsor The Paper Shelter stelt een waardebon van € 15,00 als prijs beschikbaar.
Je kunt je kaart hier linken.


groetjes en houdoe, 



2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, mooie vorm en de achtergrond en de afbeelding passen perfect bij elkaar.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig gemaakt weer Petra! Schitterende heldere kleuren, prachtige achtergrond en gave vormkaart..... kortom Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie