donderdag 28 september 2017

Laura 2 jaar

Hallo allemaal,

Voor de tweede verjaardag van Laura,onze kleindochter,
maakte ik met losse letters het woord Laura.
Het alfabet is van Dutch Doobadoo. 
Ik heb de letters eerst overgetrokken op wit cardstock en 
daarna op het designpapier van Marianne Design, Eline's Sweet Stars.


Ik heb twee magnolia's stempels ingekleurd ,uitgeknipt
en daarna opgeplakt. De stansen die ik heb gebruikt zijn  van
Marianne Design. Joy!crafts ,La-la Land en  Magnolia- Doohickey.


Ik heb de stempels ingekleurd met Faber Castell potloden:

Huid: 131 - 132 - 189 - 190
Haar: 179 - 180 - 183 - 187
Jurk, ballon, strik en sokken: 123 - 124 - 129 - 263
Schoenen: 179 - 180 - 283


Leuk dat jullie een bezoekje brachten aan ons blog.
Fijne dag nog en tot de volgende keer.


3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi gedaan Ina! Leuke zoete kleurtjes voor de kleine meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi gedaan! Onze kleindochter wordt ook bijna twee jaar..
    Fijn weekend verder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Ina, echt meisjesachtig geworden!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie