zondag 8 oktober 2017

Berne 'n Famke (Geboren een Meisje)

Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt om iets te laten zien.
Ik heb de laatste tijd weer veel geboorte kaartjes gemaakt.
Er zijn in de familie veel baby's geboren en allemaal meisjes.
Dus vandaag heb ik er één voor jullie.


De Digi is van Bugaboo en heet BBrat Ballerina.
Ik heb haar ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.

De volgende kleurnummers heb ik gebruikt:
Huidskleur-C170-C550-C180
Haar-C580-C530-C600
Kleding-C200-C150

Het Designpapier komt uit een groot blok Forever Friends van Docrafts.
De stansen zijn van Joy/Noor, Crealies en Spellbinders.
Ik heb de Friese tekst  Berne 'n famke (Geboren een Meisje)
gestempeld met de Clearstamps van Marianne Design.



Hoop dat ik jullie heb weten te inspireren met deze kaart.
Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende keer.

Lieve



2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend geboortekaartje Joukje! Gaaf die Friese tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, leuk dat je koos voor een friese tekst.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie