vrijdag 6 oktober 2017

Enjoy Simple Things

Hallo bloglezer,

Meestal kleur ik met Faber Castell Polychromos, deze keer heb ik
de aquarel serie gekozen van Faber Castell.
Wat een geweldig potloden zijn dit zeg, ze geven heel veel pigment af.


Met Memento inkt heb ik de narcissen van Cottage Cutz gestempeld op Oud hollands papier
van Papicolor.
Bij deze stempel zit een bijpassende stans zodat je hem kunt uit stansen.
Dat heb ik bij deze kaart niet gedaan. 
Ik heb rechtstreeks op de kaart gestempeld. 


De bloem heb ik vervolgens ingekleurd met Aquarel Potloden van Faber Castell,
Albrecht Durer.
Het Oud Hollands Papier is geen aquarel papier, echter het werken met water
gaat echt vreselijk goed.
Het rult niet en het bobbelt niet. 


Nu zijn de potloden van Faber Castell ook geweldige potloden die een 
mega pigment afgeven waardoor je met een klein beetje water al zo'n
goed en mooi resultaat krijgt. 
Dat dit zo goed werkt ligt denk ik aan een combi van 2 producten,
het Papicolor Papier en Albrecht Durer Potloden van Faber Castell.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze
kaart. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie.
Dat waarderen we echt en ze worden ook altijd gelezen met een glimlach.



3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie