donderdag 26 oktober 2017

Kerst eend


Hallo creatieve blogger,

Dit is de kaart die ik heb gemaakt voor de lopende challenge hier op het blog.
Onze sponsor van deze maand is Beccy's Place en ik ben aan de slag gegaan met deze kerst eend.
Nou vind ik het altijd wel leuk om geen standaard kerst kaarten te maken en vond deze enig sinds geïrriteerde eend wel erg leuk.
Het design papier komt uit een blokje van Dixi Craft - Cristmas Joy Blue.


Nou is het wit geloof ik niet echt goed te zien op de foto maar om iets wit te kleuren is niet altijd alleen maar grijs tinten.
Voor de eend heb ik blauw verwerkt in het grijs dan krijg je een strakke kleur wit. in de rand van de kerst muts heb ik ook een beetje paars verwerkt dit gebruik ik ook altijd voor sneeuw en ijs. Wil je een wat zachtere kleur wit dan gebruik je wat geel op oker bruin.
Op deze manier kun je heel veel kanten op met de kleur wit.


Op de onderkant van de kaart heb ik een band geplakt met de tekst Prettige Feestdagen en verder afgemaakt met witte kerstrozen van een stans van "By Lena" de randen van de bloem nog iets aangezet met blauwe inkt.

Gebruikte kleuren van de Faber-Castell Polychcromos zijn :

Snavel en poten zijn : 108 - 111 - 115
Belletjes : 106 - 185 - 183
Eend : 320 - 219 - 231 - 233
Muts : 138 - 230 - 152 // 117 - 219 - 217 - 194

Hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart en hoop dat je gezellig mee doet met de challenge.






2 opmerkingen:

  1. Geweldig, Deze stoere eend tegen die mooi blauwe achtergrond!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wenda.... en bedankt voor de tips!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie