maandag 2 oktober 2017

Kerstroos ...






Goedemorgen allemaal,

Wat fijn dat jullie weer een kijkje komen nemen op ons gezellige blog. Vandaag mag ik jullie weer voorzien met een kaartje en hoop een beetje inspiratie te kunnen geven. Het is alvast een kerstkaart geworden. Dit kaartje zag ik vorig jaar voorbijkomen op het blog van ons gewezen teammaatje Janette. Volgens mij was zij ook geïnspireerd door iemand anders. Ik vond de kleurencombinatie prachtig en ben met mijn potloden aan de slag gegaan.
Dit zijn de kleurtjes die heb gebruikt:  alle Faber Castell 175-283-180-183-185-109-108-102-wit

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wens jou nog een fijne dag toe. Tot de volgende blogpost.
Lieve




3 opmerkingen:

  1. Wow Petra, jouw uitvoering van de kerstster is echt schitterend. Gaaf om te zien hoe verschillend de uitstraling kan zijn van één en dezelfde stempel! Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Petra, dit is weer prachtig gedaan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie