dinsdag 14 november 2017

Sneeuwpoppen Selfie

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer een kerstkaart om te laten zien.
Ik heb de digi van Sheepski Designs gebruikt,
Sneeuwpoppen Selfie. Ik vind die wel heel erg leuk.
Het papier is al wat ouder en ik weet niet meer van welk
merk dat is. De poinsetta en de takjes zijn van Marianne Design.
De sterrenrand is van Joy!crafts.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden:

111 -115 -142 -157 -173 -174 -176 - 177 -
179 - 180 - 188 - 199 - 217 - 225 - 283.


Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn Sneeuwpoppen Selfie vinden.
Weer bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.


2 opmerkingen:

  1. Ach....wat een super leuke kaart Ina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke selfie kaart, mooi om de digi zo groot op de kaart te verwerken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie